loading...
yalpatogh
yalpatogh admins بازدید : 24 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

جاستین بیبر از خوانندگی خداحافظی کرد !! + تصاویر

جاستین بیبر ” خواننده نوجوان و پرحاشیه هالیوودی در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرد بازنشسته شده است. این خواننده 19 ساله کانادایی الاصل بعد از انتشار جدیدترین آلبومش اعلام کرد قصد دارد برای همیشه از عالم خوانندگی خداحافظی کند.

برای مطالعه و مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید 

 

 

 

 

yalpatogh admins بازدید : 16 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

اینترنت کامپیوتر به موبایل

آموزش اتصال اینترنت کامپیوتر به موبایل با کابل usb

آموزش اتصال اینترنت کامپیوتر به موبایل با کابل usb

 

مردم معمولا اینترنت موبایل خود را رو با pc به اشتراک می زارند.ما در این آموزش قصد داریم برعکس این کار یعنی به اشتراک گذاشتن اینترنت pc بر روی موبایل اندرویدی شما رو آموزش بدیم . در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

 

برای آموزش نحوه نصب به ادامه مطلب مراجعه نمایید

yalpatogh admins بازدید : 33 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

 

10 آرامگاه مشهور در سراسر جهان +عکس

۱۰ آرامگاه مشهور در سراسر جهان +عکس
اجازه دهید در تاریخ به عقب باز گردیم و نگاهی به آرامگاه های تاریخی داشته باشیم. آرامگاه، مخزنی برای بقایای فرد مرده است. به طور کلی، آرامگاه، فضای ساختار مانند محصور یا مکان دفنی است که در اندازه های مختلف و شکل های مختلف ساخته می شود. اجازه دهید با چند عدد از این آرامگاه های مشهور در سراسر جهان آشنا شویم.

 

برای مشاهده تصاویر و توضیحات کامل ده آرامگاه مشهور جهان به ادامه مطلب مراجعه نمایید

yalpatogh admins بازدید : 33 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

Remote Desktop Manager دانلود Remote Desktop Manager Enterprise 9 0 10 0 نرم افزار مدیریت ریموت دسکتاپ

Remote Desktop Manager Enterprise 9-0-10-0 شرکت مایکروسافت با ایجاد برنامه Remote Desktop در ویندوز خود این امکان را برای کاربران فراهم ساخته تا از راه دور به کامپیوتری در محل دیگر دسترسی یابند .از طریق این ویژگی می توانید از منزل به کامپیوتر محل کارتان مرتبط شوید و به تمام برنامه ها ، فایلها و منابع موجود در شبکه محل کارتان ، دسترسی یابید . حتی می توانید محیط دسک تاپ سیستم محل کارتان را عینا در کامپیوتر راه دور اجرا نمائید .در واقع شیوه کار این برنامه به نحوی است که به محض برقراری ارتباط ، سیستم راه دور بطور اتوماتیک Lock می شود و مادامیکه به آن مرتبط هستید هیچ شخص دیگری نمی تواند به برنامه ها ، فایلها و سایر منابع آن دسترسی داشته باشد و هنگامی که به محل کارتان بازگردید می توانید آن را با فشار دادن کلید های CTRL+ALT+DEL ازحالت Lock خارج نمائید.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود اماده کرده ایم.این برنامه یک جایگزین ایده آل برای برنامهRemote Desktop ویندوز می باشد.در واقع این برنامه نرم افزار کوچکی است برای مدیریت کانکشن های متصل به ریموت. اضافه کردن، ویرایش، حذف، اشتراک، سازماندهی کانکشن ها از ویژگی این برنامه است.این برنامه با برنامهRemote Desktop ویندوز سازگاری کامل دارد.با این برنامه می توانید تنظیمات کانکشن های خود را در میان پایگاه داده ی شرکت ها به اشتراک گذارید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

yalpatogh admins بازدید : 23 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

 

lr5splash Adobe Lightroom 5 Learn By Video دانلود آموزش های ویدئویی کار با Adobe Lightroom 5 Learn

در این پست وبسایت میهن دانلود آموزش های ویدئوی مقدماتی ، پیشرفته برنامه Adobe Lightroom برای شما کاربران عزیز قرار داده است . این آموزش دارای زبان اینگلیسی می باشد و با فرمت Mp4 در وبسایت میهن دانلود قابل دانلود می باشد . Adobe Photoshop Lightroom 5 یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپيوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.برنامه لایت روم به شما این قابلیت ها را می دهد که عکس هایتان را مشاهده ، بزرگنمایی و خیلی سریع و آسان با عکس های دیگر مقایسه کنید و تنظیمات حرفه ای عکس به شما اجازه می دهد که بهترین رنگ را برای بالاترین کیفیت عکس خود بدست آورید.

برای دانلود و مشاهده ویژگی ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

yalpatogh admins بازدید : 17 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

 

SUMo2 دانلود SUMo 3 9 3 220 نرم افزار به روز رسانی تمامی نرم افزار های نصب شده

SUMo 3-9-3-220 در این مطلب ، نرم افزاری مفید برای بروز رسانی تمامی نرم افزار های ویندوز را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. SUMo نام نرم افزاری است که با نظارت بر نرم افزار های نصب شده اقدام به؛ به روز رسانی آن ها می کند.این نرم افزار جایگزینی مناسب برای Program Updates ویندوز می باشد.این نرم افزار قادر به ؛به روز رسانی درایورها , مرورگرها , مسنجر ها , برنامه های گرافیکی و سایر برنامه های سیستم عامل است.از ویژگی های این نرم افزار می توان به سرعت بالا در به روز رسانی ، قابلیت به روز رسانی اتوماتیک نرم افزار ها و… اشاره کرد.

برای دانلود و مشاهده ویژگی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 995
  • بازدید کلی : 5,432