loading...
yalpatogh
yalpatogh admins بازدید : 22 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 Nero 20141 دانلود Nero 2014 Platinum 15.0.07100 Final نرم افزار نرو پلاتینیوم

با استفاده از نرم افزار Nero 2014 Platinum 15.0.07100 Final  نرو پلاتینیوم قدرتمندتر از پیش می توانید به راحتی به مدیریت فایل های مدیای خود بپردازید. Nero 2014 یک مجموعه ی منحصر به فرد  از برنامه های کاربردی برای تمامی کارهای رسانه ای شماست. این نرم افزار تمامی ابزار لازم برای مدیریت، ایجاد، تبدیل، پخش و رایت فایل های ویدئویی و صوتی و تصاویر را برای شما فراهم خواهد کرد. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. هچنین این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.از مهمترین قابلیت های این ابر نرم افزار فوق العاده میتوان به پشتیبانی از کیفیت 4K Ultra HD اشاره کرد که توانایی ویرایش ویدئوهای این کیفیت را در خود قرار داده است.

هم اکنون میتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب  دریافت نمائید

yalpatogh admins بازدید : 22 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

Video Converter Pro دانلود ACDSee Video Converter Pro 4 0 0 117 نرم افزار تبدیل فرمت های ویدیویی HD

ACDSee Video Converter Pro 4.0.0.117 یک مبدل بسیار قدرتمند و سریع در زمینه تبدیل فرمت های ویدیویی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است در سریعترین زمان ممکن قادر خواهید بود فرمت های مختلف ویدیویی مانند AVI, MP4, MKV, FLV, 3GP, 3G2, WMV, MOV, VOB, MPG, PSP, M4V, VCD, DVD, ARM, ASF, AVS, SWF, MPEG, MTV, OGG, H261, H263, H264, MP3, M2TS و از جمله فرمت های 720p و 1080p که بصورت HD هستند را به سایر فرمت های رایج و قابل پخش در دستگاه های iPhone 5 and Samsung Galaxy S III تبدیل کرده و از تماشای آنها لذت ببرید. این نرم افزار قادر است تا تنظیماتی را در اختیار شما بگذارد که بتوانید ویدیوهای خروجی را مناسب با سلیقه و کیفیتی که مد نظر دارید تبدیل کنید و هرگز نگران از دست رفتن کیفیت فایلهای نهایی نباشید. همچنین شما می توانید ویدیوها را پس از تبدیل به آسانی بر روی سایت های اجتماعی مانند فیس بوک , تویتر , یوتیوب به اشتراک بگذارید و حتی فایلهای صوتی را از درون ویدیوها استخراج کنید و آنها را به فرمت های رایج صوتی ذخیره سازی کنید. یا براحتی اقدام به ریپ کردن دی وی دی کرده و یا از طریق این نرم افزار اقدام به رایت کردن و گرفتن فایلهای ایمیج بصورت ISO کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

yalpatogh admins بازدید : 35 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

شــب ـهــایــم مے گــذرל!!!

بـــלوטּ اینکـــס،

دلــم ـهواے آغوشــت را לاشــته باشــל!!!

"آغوشــت ارزانــے دیگــراטּ"؛
مـטּ مهمــاטּ پــاهــاے بغــل کــرלס ام هســتم.

و ایـטּ آرامشــم را

حتــے با" تــــــو" عـــوض نمــے کنــم.
yalpatogh admins بازدید : 30 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

فهرست ۱۰ جستجوی برتر امسال گوگل

فهرست 10 جستجوی برتر امسال گوگل

 

موتور جستجوی گوگل فهرست ۱۰ عبارت را که در سال ۲۰۱۳ بیشتر جستجوی شده اند اعلام کرد.

به گزارش مهر، شرکت گوگل فهرست ۱۰ جستجوی برتر سال ۲۰۱۳ را دیروز سه شنبه ۲۷ آذر ماه منتشر کرد که نشان می دهد در گذشت دو نفر در روزهای پایانی سال میلادی اولین سطرهای این فهرست را تشکیل داده اند.

نسلون ماندلا اولین رئیس جمهور سیاه پوست آفریقای جنوبی و پل واکر هنرپیشه فیلمهای دنباله دار “سریع و خشمگین” در ردیف اول و دوم عبارتهای جستجوی شده فهرست جهانی گوگل قرار گرفته اند که با بررسی اطلاعات ۷۲ کشور به دست آمده است. این بررسی های بزرگترین نمونه ای محسوب می شود که تاکنون گوگل برای اعلام این فهرست انجام داده است.

  فهرست ۱۰ جستجوی برتر گوگل در سال ۲۰۱۳
۱ نلسون ماندلا ۶ ماراتون بوستون
۲ پل واکر ۷ نوزاد سلطنتی انگلستان
۳ آی فون ۵ اس ۸ گلکسی اس ۴
۴ کوری مونتیت ۹ پلی استیشن ۴
۵ نوعی حرکات موزون ۱۰ کره شمالی

 

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید 

yalpatogh admins بازدید : 33 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

موتورولا

موتورولا از جنس بامبو+عکس

به گزارش ایسنا به نقل از جی اس ام آرنا، تزیین موتو ایکس به این چوب طبیعی ۱۰۰ دلار علاوه بر قیمت گوشی برای مشتری آب می‌خورد.

عرضه این آپشن در ابتدا محدود است و اولین نسخه‌های مزین به این قاب چوبی ژانویه عرضه خواهد شد.

این قاب چوبی برای گوشیهای عرضه شده در تمام اپراتورها و برای گوشیهای قفل گشایی شده ارائه می شود.

 

موتورولا از جنس بامبو+عکس

yalpatogh admins بازدید : 39 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

 

دلهره‌آورترین جاذبه گردشگری جهان+عکس
به گزارش ایسنا ، دلهره‌آورترین جاذبه گردشگری جهان که یک اتاق شیشه‌ای در ارتفاعات آلپ است، روز گذشته (جمعه) برای علاقه‌مندان به معلق ماندن در بالای کوه طراحی و ساخته شده است، در فرانسه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس‌، این اتاق شیشه‌ای در ارتفاع ۳۸۴۲ متری و روی قله کوه «آتیولی» واقع شده و چهار نفر به طور همزمان از داخل آن می‌توانند از رشته کوه آلپ دیدن کرده و کابوسی عجیب را تجربه کنند.

در حال حاضر بیشتر گردشگران فرانسه از سه کشور اروپایی انگلیس، بلژیک و هلند هستند. «سازمان جهانی جهانگردی» در آخرین رده‌بندی خود از مقاصد برتر گردشگری جهان، بار دیگر فرانسه را به عنوان مقصد گردشگری نخست جهان انتخاب کرده است

yalpatogh admins بازدید : 38 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

پرحادثه ترین مسابقه

پرحادثه ترین مسابقه دنیا+عکس

چندی پیش در انگلستان مسابقه ای برگزار شد که هرساله ساق های شکسته بسیاری را راهی بیمارستان می کند. این مسابقه که لگد زدن به ساق پا نام دارد یکی از دردناک ترین مسابقات دنیا است.

انگلستان مهد مسابقه های عجیب و البته کمی خارج از منطق است چرا که در این مسابقات شرکت کنندگان معمولا با جان خودشان بازی می کنند یا دست به کارهایی می زنند که شاید فکر کردن به آن ها نیز کمی مشکل باشد.

پرحادثه ترین مسابقه دنیا+عکس

 

برای مشاهده تصاویر و مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید

yalpatogh admins بازدید : 175 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

نام کتاب: موج ها

نویسنده  و مترجم : ویرجینیا وولف -مهدی غبرایی

زبان : پارسی

تعداد صفحات: ۳۹۸ صفحه

توضیحات :آدلاین ویرجینیا استفن در سال ۱۸۸۲ و در لندن به‌دنیا آمد. مادر او جولیا پرینسپ استفن (۱۸۴۶ الی ۱۸۹۵)در هند و از دکتر جان جکسون ‏ و ماریا پتل جکسون بدنیا آمده بود، که بعد به همراه مادر خود به انگلستان نقل مکان کرد و به عنوان یک مدل مشغول به کار شد. پدر او سر لسلی استفن  یک نویسنده، منتقد و کوهنورد معروف بود. مادرش را وقتی سه‌ساله بود از دست داد . پدرش، لسلی استفن، منتقد برجسته آثار ادبی عصر ویکتوریا و از فیلسوفان مشهور لاادری‌گرا بود . ویرجینیا از کتابخانه غنی پدر بهره بسیاری برد و از جوانی دیدگاه‌های ادبی خود را که متمایل به شیوه‌های بدیع نویسندگانی چون جیمز جویس، هنری جیمز و مارسل پروست بود در مطبوعات به‌چاپ می‌رساند
برای ” دانلود رمان موج ها”ادامه مطلب را مشاهده نمایید
yalpatogh admins بازدید : 29 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

Traktor Pro دانلود Native Instruments Traktor Pro 2 6 6 R308 نرم افزار دی جی

 

 

 

Native Instruments Traktor Pro 2.6.6 R308 دی‌جِی کوتاه شدهٔ دیسک‌جوکی به کسی گفته می‌شود که آهنگ‌های پیشتر ضبط ‌شده روی دیسک را انتخاب کرده و با شکل متفاوتی برای مخاطبان مورد نظر خود پخش کند. از دی‌جی‌ها معمولاً انتظار می‌رود تا در شناخت، برگزیدن و همآمیزی جالب آهنگ‌ها خبرگی کافی را داشته باشند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری بسیار قدرتمند برای ساخت آهنگ های دی جی را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. Native Instruments Traktor Pro استودیویی کامل برای آهنگ سازان دی جی است.با بهره گیری از محیط اشباع شده ی پر از امکانات و ابزار های مختلف این نرم افزار می توانید افکت ها و جلوه های مختلف اهنگ سازی دی جی را بر روی آهنگهای پیشتر ضبط ‌شده پیاده سازی کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید آهنگ های گوناگون را به صورت حرفه ای ویرایش و با چندین افکت آماده ی صوتی میکس نمائید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

yalpatogh admins بازدید : 15 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)
وقتی کسی را عاشق خودت میکنی . . .

در برابـــرش مسئولـــی . . .

در برابـــر اشکهایش . . . 

شکستن غرورش . . . .

لــحظه های شکستن در تنهایی . . . .

و اگر یـــادت بـــرود ! ! 

در جایـــی دیگر سرنوشــــت به یادت خواهـــد آورد . . . !!!
yalpatogh admins بازدید : 34 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

وی چت

 

وی چت فیلتر شد

هم اکنون در برخی از آی اس پی ها این دسترسی محدود شده که تا ساعاتی دیگر به صورت سراسری دسترسی به “وی چت” به طور کامل مسدود خواهد شد.

وی ادامه داد:آی اس پی های ایرانسل،مبین نت و مخابرات برای “وی چت” مسدود شدند؛تا ۲۴ ساعت آینده فیلترینگ به صورت سراسری خواهد بود.در جلسه شب گذشته کارگروه تصمیم برای فیلتر شدن “وایبر” به نتیجه نرسیده است.

وی‌چت یک شبکه اجتماعی موبایل‌-بنیان است که توسط شرکت tencent چین طراحی و ساخته شده و بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر دارد.

yalpatogh admins بازدید : 25 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

 

Vivo Xplay 3S

معرفی برترین گوشی اندروید Vivo Xplay 3S ساخت چین

شاید تا به حال این‌طور تصور می‌کردید که برترین گوشی اندرویدی جهان Samsung Galaxy Note III و یا LG G2 می‌باشد. ولی روز گذشته کمپانی چینی نسبتا گم نام Vivo با معرفی گوشی Xplay 3S، نشان داد که برای داشتن برترین گوشی هوشمند، نباید حتما به برندهای معتبر رجوع کرد.

معرفی برترین گوشی اندروید Vivo Xplay 3S ساخت چین
برای مشاهده تصاویر و مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید
yalpatogh admins بازدید : 18 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

avast free antivirus for Macintosh دانلود Avast Free Antivirus for Mac 2014 Final نرم افزار انتی ویروس اواست

در این پست وب سایت میهن دانلود ، قصد داریم تا نرم افزار Avast Free Antivirus for Mac 2014 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار آنتی ویروس، یکی از محصولات کمپانیAvast! بوده که سازنده آن شرکتی در کشور جمهوری چک در شهر Prague می باشد. این نرم افزار دارای یک موتور بسیار قدرتمند Antivirus و anti-spyware می باشد که برای مقابله، جستجو و حذف انواع فایل های مخرب مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین امکانات دیگر این نرم افزار شامل حالت سفارشی سازی برنامه با توجه به نیاز های امنیتی کاربر، ایجاد یک محیط مجازی امن برای خرید های اینترنتی به منظور جلوگیری از سرقت اطلاعات حساب بانکی کاربران، دارا بودن امکان Sandbox برای گشت و گذار در اینترنت (شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، چت در برنامه های پیام رسان مانند Skype و …) و اجرای نرم افزارها در محیطی مجازی و خارج از کامپیوتر کاربر می باشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

yalpatogh admins بازدید : 28 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)
هستن دخترایی که نگران پاک شدن آرایششون نیستن چون آرایش ندارن

و صورتشون بی آرایش زیباست

با روسرشون گنبد امام زاده درست نمیکنن

دخترایی که وقتی یه پسر. پولدار میبینن دلشون نمی لرزه ...چون دلشون دله نه ژله

هستن دخترایی که با دیدن ماشین پسرا کف نمیکنن ....چون اینا دخترن نه دلستر

عشق براشون مقدسه ...اگه بهش دچار بشن همه کار برای عشقشون انجام میدن

سلامتی همشون♥♥♥
yalpatogh admins بازدید : 17 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

او کـﮧ مـﮮ رود نمـﮮ فهـــمـد...

او کــﮧ بدرقـــﮧ مـﮮ کـنــــد...

خــــوب مـﮮ دانــد...

کــــاســـﮧ آب معــــجـــزهـ نمـﮮکـــنـد!



بــﮮ انـصــاف...

با کـدام لالایـﮮ وجــدانتـــ را خــــوابــانـده ایـﮮ

کـــﮧایـــنـچـنـیـךּ ....

بــــﮮ خـیـال مـךּ شـدﮮ؟؟؟
yalpatogh admins بازدید : 35 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

زندگــــــــــیم شده پر از تلخـــــی و ســــــــردی ..

قهــوه تلخ..

چآیی تلـخ..

نگــآه تلخ.. و سرد..

حرفآی تلخ..

عطــــــــ♥ــــــــر تلخ !

لبخندای تلخ و سرد و بی روح و از سر اجبـــــــــــــآر..!!

وآســِ شآدی و گیر ندادنای دیگـــــــــرون..

آره ...این منم..زندگی منه ؛ کـــــــسی که همیــــــــشه شآد و شیطون بود..

ولـــــی .. خیلی دنیای قشنگیــــــــــه تنهایی..

مرسی واسه اینکه این دنیای تلخ و بهم هدیـــــــــه کردی "بی شرفـــــــــ "!
yalpatogh admins بازدید : 119 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)
همیشه که نباید اتفاقی افتاده باشد ........

گاهی بدون هیچ اتفاقی ......

بی هیچ دلیلی .....

و فارغ از هر چون و چرایی ......

دلم میگیرد .......

دل است دیگر .....

دلیل و علت نمیشناسد .......

حجتـــــــــ♡ـــــــ تنـــــــــــ♡ــــــــها

...........
yalpatogh admins بازدید : 23 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

بوراکای

دیدنی های بوراکای جزیره ای کوچک در فیلیپین

بوراکای (Boracay) جزیره ای کوچک در مرکز مجمع الجزایر فیلیپین است. این جزیره در ۳۱۵ کلیومتری جنوب مانیل (پایتخت فیلیپین) و ۲ کیلومتری شمال غرب جزیره Panay واقع شده است.

این جزیره گرمسیری که فقط حدود ۷ کیلومتر طول دارد، به دلیل برخورداری از سواحل زیبا، اقامت گاه های مجلل و جاذبه های طبیعی بسیار به محل رفت و آمد گردشگرانی از نقاط مختلف جهان تبدیل شده است.

در سال های اخیر سرمایه گذاری های گسترده ای برای جذب گردشگران خارجی در این جزیره انجام شده است. مجله اینترنتی Travel + Leisure بوراکای را «بهترین جزیره جهان در سال ۲۰۱۲» به شمار آورده است.

همانند بیشتر مناطق فیلیپین، آب و هوای بوراکای به دو بخش تقسیم می شود:

در فصل Amihan شاهد دمای معتدل و اندکی بارندگی هستیم. در این فصل معمولاً باد از سمت شرق می وزد.

جالب آن که بخش اعظم تاسیسات گردشگری بوراکای در قسمت غربی جزیره موسوم به White Beach بنا شده و به همین دلیل از گزند وزش باد شرقی تا حدودی در امان است.

در فصل Amihan آب منطقه White Beach معمولاً همچون شیشه صاف است.

Habagat در باقی ایام سال رخ می دهد و مشخصه آن آب و هوای بسیار گرم است. بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند در فصل Amihan یعنی ماه های مارس تا ژوئن از بوراکای دیدن کنند.

بوراکای میزبان یک سری رقابت های ورزشی است که از آن با عنوان Asian Games Centennial Festival یاد می شود.

اگر چه در این جزیره زیبا رستوران ها و غذاخوری های متعددی فعالیت می کنند و گردشگران در آنجا می توانند غذایی مختلفی را انتخاب کنند ولی به هر حال این جزیره جزئی از فیلیپین محسوب می شود و در آن خوراکی های نامتعارف و عجیبی یافت می شود؛ از جمله Dinuguan (خورشت خون خوک)، Asocena (خورشت گوشت سگ) و Sisig (کله پاچه خوک)!

 

 

دیدنی های بوراکای جزیره ای کوچک در فیلیپین

 

برای مشاهده کامل تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید

yalpatogh admins بازدید : 24 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

جاستین بیبر از خوانندگی خداحافظی کرد !! + تصاویر

جاستین بیبر ” خواننده نوجوان و پرحاشیه هالیوودی در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرد بازنشسته شده است. این خواننده 19 ساله کانادایی الاصل بعد از انتشار جدیدترین آلبومش اعلام کرد قصد دارد برای همیشه از عالم خوانندگی خداحافظی کند.

برای مطالعه و مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید 

 

 

 

 

yalpatogh admins بازدید : 16 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

اینترنت کامپیوتر به موبایل

آموزش اتصال اینترنت کامپیوتر به موبایل با کابل usb

آموزش اتصال اینترنت کامپیوتر به موبایل با کابل usb

 

مردم معمولا اینترنت موبایل خود را رو با pc به اشتراک می زارند.ما در این آموزش قصد داریم برعکس این کار یعنی به اشتراک گذاشتن اینترنت pc بر روی موبایل اندرویدی شما رو آموزش بدیم . در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

 

برای آموزش نحوه نصب به ادامه مطلب مراجعه نمایید

yalpatogh admins بازدید : 33 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

 

10 آرامگاه مشهور در سراسر جهان +عکس

۱۰ آرامگاه مشهور در سراسر جهان +عکس
اجازه دهید در تاریخ به عقب باز گردیم و نگاهی به آرامگاه های تاریخی داشته باشیم. آرامگاه، مخزنی برای بقایای فرد مرده است. به طور کلی، آرامگاه، فضای ساختار مانند محصور یا مکان دفنی است که در اندازه های مختلف و شکل های مختلف ساخته می شود. اجازه دهید با چند عدد از این آرامگاه های مشهور در سراسر جهان آشنا شویم.

 

برای مشاهده تصاویر و توضیحات کامل ده آرامگاه مشهور جهان به ادامه مطلب مراجعه نمایید

yalpatogh admins بازدید : 33 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

Remote Desktop Manager دانلود Remote Desktop Manager Enterprise 9 0 10 0 نرم افزار مدیریت ریموت دسکتاپ

Remote Desktop Manager Enterprise 9-0-10-0 شرکت مایکروسافت با ایجاد برنامه Remote Desktop در ویندوز خود این امکان را برای کاربران فراهم ساخته تا از راه دور به کامپیوتری در محل دیگر دسترسی یابند .از طریق این ویژگی می توانید از منزل به کامپیوتر محل کارتان مرتبط شوید و به تمام برنامه ها ، فایلها و منابع موجود در شبکه محل کارتان ، دسترسی یابید . حتی می توانید محیط دسک تاپ سیستم محل کارتان را عینا در کامپیوتر راه دور اجرا نمائید .در واقع شیوه کار این برنامه به نحوی است که به محض برقراری ارتباط ، سیستم راه دور بطور اتوماتیک Lock می شود و مادامیکه به آن مرتبط هستید هیچ شخص دیگری نمی تواند به برنامه ها ، فایلها و سایر منابع آن دسترسی داشته باشد و هنگامی که به محل کارتان بازگردید می توانید آن را با فشار دادن کلید های CTRL+ALT+DEL ازحالت Lock خارج نمائید.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود اماده کرده ایم.این برنامه یک جایگزین ایده آل برای برنامهRemote Desktop ویندوز می باشد.در واقع این برنامه نرم افزار کوچکی است برای مدیریت کانکشن های متصل به ریموت. اضافه کردن، ویرایش، حذف، اشتراک، سازماندهی کانکشن ها از ویژگی این برنامه است.این برنامه با برنامهRemote Desktop ویندوز سازگاری کامل دارد.با این برنامه می توانید تنظیمات کانکشن های خود را در میان پایگاه داده ی شرکت ها به اشتراک گذارید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

yalpatogh admins بازدید : 23 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

 

lr5splash Adobe Lightroom 5 Learn By Video دانلود آموزش های ویدئویی کار با Adobe Lightroom 5 Learn

در این پست وبسایت میهن دانلود آموزش های ویدئوی مقدماتی ، پیشرفته برنامه Adobe Lightroom برای شما کاربران عزیز قرار داده است . این آموزش دارای زبان اینگلیسی می باشد و با فرمت Mp4 در وبسایت میهن دانلود قابل دانلود می باشد . Adobe Photoshop Lightroom 5 یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپيوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.برنامه لایت روم به شما این قابلیت ها را می دهد که عکس هایتان را مشاهده ، بزرگنمایی و خیلی سریع و آسان با عکس های دیگر مقایسه کنید و تنظیمات حرفه ای عکس به شما اجازه می دهد که بهترین رنگ را برای بالاترین کیفیت عکس خود بدست آورید.

برای دانلود و مشاهده ویژگی ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

yalpatogh admins بازدید : 17 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

 

SUMo2 دانلود SUMo 3 9 3 220 نرم افزار به روز رسانی تمامی نرم افزار های نصب شده

SUMo 3-9-3-220 در این مطلب ، نرم افزاری مفید برای بروز رسانی تمامی نرم افزار های ویندوز را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. SUMo نام نرم افزاری است که با نظارت بر نرم افزار های نصب شده اقدام به؛ به روز رسانی آن ها می کند.این نرم افزار جایگزینی مناسب برای Program Updates ویندوز می باشد.این نرم افزار قادر به ؛به روز رسانی درایورها , مرورگرها , مسنجر ها , برنامه های گرافیکی و سایر برنامه های سیستم عامل است.از ویژگی های این نرم افزار می توان به سرعت بالا در به روز رسانی ، قابلیت به روز رسانی اتوماتیک نرم افزار ها و… اشاره کرد.

برای دانلود و مشاهده ویژگی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

yalpatogh admins بازدید : 37 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

 

| انیمیشن لاک پشت های نینجا ۲۰۱۳ |

| فصل دوم |

| قسمت های ۱ – ۷ آماده دانلود  |

 

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | اکشن
کیفیت : 720p
فرمت : mkv
اطلاعات کامل : IMDB
امتیاز : 8.0 از 10
خلاصه داستان :
فصل دوم سری لاک پشت های نینجا از شبکه نیکلودئون به طور هفتگی در حال پخش است، پس از جذب طرفداران کثیری از قسمت های فصل اول هم اکنون در فصل دوم داستان این مجموعه ادامه می یابد، این بخش به طور هفتگی آپدیت شده و برای کاربران گرامی آماده دانلود خواهد بود.
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید …
yalpatogh admins بازدید : 24 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

 

Frozen.2013 Tad MD دانلود Frozen 2013 انیمیشن یخ زده
| انیمیشن یخ زده |


| کیفیت CAMRiP |

 

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | کمدی
کیفیت : CAM
فرمت : mkv
اطلاعات کامل : IMDB
امتیاز : 8.1 از 10
خلاصه داستان :
تیمی متشکل از “آنا” و “کریستُف” در یک سفر برای نجات “آلسا” خواهر آنا به اورست می روند که در مسیر سفر به یک آدم برفی خنده دار به اسم “اولاف” برخورد می کنند که به وسیله ی طلسمِ یخ زدگی پادشاه ظالم تا ابد در زمستان دام افتاده است و …
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید …
yalpatogh admins بازدید : 55 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
تعداد بازديد: 19,344

 

Angry-Birds-Go! 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

پرندگان خشمگین پس از نبردهای بسیار اکنون آمده اند تا این بار در مسابقات مرگبار با نام Angry Birds Go! خوک های بد جنس را از بین ببرند ! توجه داشته باشید سرعت پرندگان بسیار زیاد می باشد و شما می بایست از پس کنترل آنها برآیید . افزون بر این جاده هایی که در آنها به مسابقه خواهید پرداخت بسیار خطرناک بوده و شما می بایست نه تنها حواستان به آنها باشد بلکه با بهره گیری از قدرت های خاص پرندگان خشمگین خوک های بر را از بین ببرید . از ارتقا دادن سوپر اتومبیل های خود در اولین نمایش سه بعدی از پرندگان خشمگین فراموش نکنید . این بازی در حالت های مختلفی قابلیت انجام دارد که از میان آنها می توان به مسابقه ای ، زمانی و ابر مسابقه اشاره نمود . 
چیزهای بیشتر در راهند چرا که تازه مسابقه شروع گردیده است !

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

yalpatogh admins بازدید : 21 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)
تعداد بازديد: 3,959

 

PhotoSuite-3-Photo-Editor 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

PhotoSuite یک استودیو کامل برای تصاویر است که قابلیت های فراوانی را برای ویرایش عکس در اختیار شما قرار می دهد . از ابزارهای ضروری فتوشاپ نظیر افکت های مختلف و آمیختن تصاویر گرفته تا ابزارهای پیشرفته ویرایش عکس نظیر کار با لایه ها و ماسک ها همگی در این برنامه گنجانده شده اند . شما می توانید با بهره گیری از سومین نسخه این نرم افزار که به تازگی ارایه شده است تصاویری زیبا و اعجاب انگیز ساخته و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

ویژگی ها :
- قابلیت بهبودی بخشیدن تون تصاویر و نیز تغییر دادن رنگ آنها
- امکان بریدن قسمت های دلخواه از هر عکس
- قابلیت طراحی آزادانه بر روی عکس ها
- توانایی بهره گیری از افکت های مختلف بر روی تصاویر
- اشتراک گذاری ساده و بی دردسر تصاویر پس از اتمام فرایند ویرایش آنها
- و ….

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 1,002
  • بازدید کلی : 5,439